ایزوگام - Iso Gum

ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند. عمر ایزوگام به‌طور میانگین ۱۰ سال است.عوامل تاثیر گذار بر قیمت ایزوگام، موارد متعددی هستند،شاید خیلی از افرادی که نیاز به ایزوگام منزل خود دارند، در پی این باشند که هزینه روز ایزوگام چگونه تعیین می شود.داشتن نشان استاندارد برای ایزوگام، وجود ضمانت نامه کتبی شرکت و بیمه نامه معتبر برای ایزوگام، آب و هوای منطقه ای که در آن سکونت دارید و مکانی که ایزوگام در آن مورد استفاده قرار می گیرد عواملی هستند که بر قیمت ایزوگام مؤثر است.

ایزوگام پدیده‌ای است صنعتی و متکی به دانش، آزمودگی (تجربه) و فناوری در راستای ایمن‌سازی سازه‌ها در برابر نم و رطوبت پیش آمده از بارش برف و باران. ایزوگام که گونه‌های گوناگونی دارد، پس از گذر از آزمون‌های گوناگون، در آزمایشگاه‌های کارخانه‌های فرآوری، ضریب پایداری‌اش را افزایش خواهند داد.


گروه سورین مهام به عنوان یک تامین کننده و توزیع کننده بین المللی می تواند محصولات این بخش را اگر شما آن را تولید می کنید، از شما خریداری کند و هم اگر هم نیاز به این محصول دارید به شما ارائه دهد.

کارشناسان سورین مهام در تمامی پروسه در کنار شما هستند ، با خیال راحت می توانید از طرق زیر با کارشناسان سورین مهام تماس حاصل کرده و هرگونه سوالی دارید بپرسید تا کارشناسان سورین مهام به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

محصولات ارائه شده: