در تمامی مسیر کنارتان هستیم

سرمایه گذاری در حوزه ساختمانی

یکی از مطمئن‌ترین و بهترین روش‌ها برای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌ گذاری در ساخت و ساز و مسکن می باشد.

سرمایه‌گذاری به معنی خرید نوعی دارایی می‌باشد به امید اینکه قیمت آن دارایی در آینده افزایش پیدا کند. بنابراین برای این کار باید دارایی‌هایی را خریداری نمود که طرفداران خود را در آینده نیز حفظ کرده و همیشه در حال رشد ‌باشد؛ تا بتواند سود مناسبی عاید شما کند. سرمایه گذاری به دلیل وجود تورم و افت پولی که وجود دارد اهمیت چندین برابر نیز پیدا کرده است.

انواع سرمایه گذاری در ساخت و ساز

سرمایه گذاری در مسکن به 6 دسته تقسیم بندی می‌شود که هر بخش ویژگی‌های خاص به خود را دارد بطور مثال سرمایه گذاری در ساخت و ساز نیاز به صبر و حوصله فراوان دارد در حالی که برای خرید و فروش ملک و مسکن شریط متفاوت است.

1- سرمایه گذاری در خرید و اجاره مسکن:

می‌توان با خرید آپارتمان و خانه‌های مسکونی و اجاره و رهن دادن آنها به درآمد و سود پایداری رسید و با افزایش قیمت نیز آنها را فروخت.

2- سرمایه گذاری برای خرید و فروش مسکن:

افرادی که در زمینه خرید و فروش ملک کار می کنند به مرور متوجه می‌شوند که خرید در چه زمانی بهتر است و فروش در چه زمانی مناسب است و ملکی را با قیمت کمتر خریداری و با قیمت بیشتر می‌فروشند.

3- خرید خانه‌های کلنگی و ساخت‌ و ساز آنها:

یکی از مواردی که بازدهی خیلی خوبی در سوددهی دارد خرید ملک کلنگی، اخذ پروانه تخریب، نوسازی آن و ساخت آن بصورت آپارتمان‌های نوساز می‌باشد که بسیار سود خوبی دارد البته وارد شدن در این حوزه صبر و حوصله زیادی می خواهد.

4- خرید املاک قدیمی و بازسازی نمودن آنها:

یکی دیگر از روش‌های سود بردن در بازار مسکن خرید کردن املاک قدیمی و بازسازی نمودن آنها به روش روز دنیا می باشد. اینکار موجب می‌شود که قیمت ملک افزایش پیدا کرده و سود خوبی عاید افراد شود.

5- مشارکت در ساخت:

یکی از روش‌‌های سرمایه‌گذاری در حوزه ملک، مشارکت در ساخت می باشد. در این روش برخی از مالکین ملک‌های کلنگی یا مالکین زمین‌های ساخته نشده که تمایل به ساخت ملک خود را دارند، اما هزینه‌های لازم را برای اینکار ندارد با برخی سازندگانی که می خواهند سرمایه گذاری در ساخت و ساز را انجام دهند شریک می شوند و طی قرارداد مشارکت در ساخت سهم الشرکه طرفین مشخص می شود که اصولاً حدود 60 به 40 به نفع مالک می باشد. (البته به قیمت زمین در آن منطقه بستگی دارد.)

6- سرمایه گذاری در ساخت‌ و ساز:

سرمایه گذاری در ساخت و ساز نیز یکی از موارد مهم در حوزه ملک می باشد که برای این کار می توان هم خرید ملک و هم ساخت و ساز در آن را همزمان انجام داد


گالری تصاویر پروژه های درحال انجام