با سورین مهام آشنا شوید

شرکت توسعه صنعت و تجارت سورین مهام

...

شرکت توسعه صنعت و تجارت سورین مهام توسط یک هلدینگ بین المللی تاسیس و در ایران ثبت شده است تا پیرامون کالاهای مورد معامله خود به بازار ایران دسترسی بهتری داشته باشیم. از نفت و پتروشیمی گرفته تا محصولات کشاورزی و مواد معدنی ، ایران را به عنوان بازار قوی برای فرآیندهای خرید و فروش ، شناسایی کردیم.

شرکت در سال 1398 تاسیس شد، به پشتوانه نیم دهه فعالیت در ده ها کشور جهان ، ما به رشد خود ادامه میدهیم. تیم ما در کشور ایران برای انجام فعالیت های مرتبط با واردات از افراد خبره در زمینه های فروش و بازاریابی تشکیل شده است همچنین، گروهی خبره برای انجام فعالیت های مرتبط با تدارکات و لجستیک جهت امور مرتبط با صادرات را گردهم آورده ایم. همه این افراد توسط تیم مدیریت نظارت می شوند.

ما در دوازده ماه اول فعالیت رسمی خود به عنوان یک شرکت در ایران ، عمدتاً بر واردات منگنز و صادرات قیر متمرکز بوده ایم ، اما به آرامی سایر کالاهایی که در حال حاضر در سراسر دنیا معامله می کنیم را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده ایم.

ما همچنین وارد بازار EMC شدیم و بخش شرکت مدیریت صادرات خود را در داخل شرکت تأسیس کردیم. این بخش با تولیدکنندگان در سراسر کشور همکاری می کند تا آنها را در صادرات محصولاتشان یاری کند. ما همه امور صادرات کالا، از شناسایی بازار و خریداران ، صدور مجوزات بر اساس قوانین کشورهای مختلف ، مدیریت حمل و نقل و لجستیک چندمنظوره و همچنین گسترش بازارها را انجام می دهیم.

ما مشتاقانه منتظر همکاری با تمام شرکت هایی که در ایران به دنبال کار با شبکه شرکت های باتجربه ما هستند، هستیم و آماده همکاری با تمام شرکت هایی هستیم که می توانند ما را در تجارت همراهی کنند.

...

دفتر مرکزی سورین مهام:


1398

آغاز به کار گروه توسعه صنعت و تجارت سورین مهام

1398

دریافت تاییدیه فنی مجوز واردات و صادرات از اتاق بازرگانی ایران

1399

تمرکز اصلی برروی واردات منگنز و قیر از آفریقا به ایران

1399

اضافه شدن بخش EMC به واحد های سازمانی گروه سورین مهام

1399

راه اندازی وبسایت سورین مهام